onsdag 26 november 2008

Onsdag...

Hej=)

Idag är det onsdag och jag är ledig=)..Så skönt att bara få sova tills man vaknar på morgonen och bara mysa runt här hemma. När jag vaknar på morgen vill alla mina 3 kissar gosa på en gång! Hehe så jag brukar sätta mig i soffan och gosa en stund. Inte lätt att gosa med alla 3 samtidigt nu när dom börjar bli så stora=).Mina små älsklingar, sen så fort jag reser mig upp springer dom snabbt till köket och hoppar upp på bänken och jamar tills jag ger dom mat=).
Sen efter detta kan jag börja med mig själv. Idag blev det mannagryns gröt med äppel mos och 2 grova smörgåsar med ost och paprika. Jag har aldrig gillat gröt innan men nu har jag lärt mig det eftersom vi äter det på jobbet. Jätte bra frukost!

Igår va vi i Vetlanda för att köpa billig kattsand på djurmagazinet och stor handla!
Herregud vad vi handlade men nu har vi mat i alla fall=)

Om en stund ska jag gå ner i källaren och gå igenom mina julgrejer för att se om det är något som fattas nu inför första advent=)..Åååå jag älskar nu när denna tiden kommer=)=)
Men jag sätter absolut inte upp något och tänder förens på söndag!
Det är tradition. Jag håller hårt om den. Igår köpte jag en jätte gullig kappa som jag ska ha i köksfönstret, Erika ska bara sy till den lite=) Ska testa mina ljusstakar lite överallt för att se om jag behöver någon mer. Ska även försöka hinna måla det sista på gäst sängen=)

Vid 16.30 ska jag och älsklingen på handledarutbildning på körskolan! Har väntat på detta jätte länge, så nu ska vi äntligen börja=)=). Men det tar visst några veckor innan man får börja köra för det ska skickas in papper och greja. Utbildningen håller på till 20.00 så det är ju några timmar.

På söndag kommer Patriks familj för att fira honom och även mig lite=)..Dom är så gulliga=)
Har alltid känt mig som en del i den familjen=) Skönt att veta att dom tycker om mig, blir så jobbigt annars. Så då kommer dom när vi har pyntat och gjort fint=)
Jag ska göra cheesecaken och bjuda barnen på glass=)..Mummsfillebabba=)

Nu måste jag sluta vara sån datanörd och ta mig här ifrån=)
Ta hand om er. Kramar

Inga kommentarer: