tisdag 11 november 2008

I drömmarnas land kan allting hända..Haha...

Ja herregud.
Ni vet ju att man kan drömma mycket konstigt och att man även kan prata och gör saker i sömnen. Det är precis vad jag har gjort i natt! Haha

Nu ska ni få höra. Jag drömde på något sätt om jobbet och att jag hade en man med kateter(med kissepåse), när han skulle gå hem så läkte påsen och drog i marken. I denna drömmen var det en man från jobbet först, men som sen var det helt plötsligt Patrik, haha. Så när jag insåg i drömmen att det var Patriks kateter som läckte vaknade jag till och självklart i sömnen så höll jag på att dra av honom täcket och be honom tända lampan i ren PANIK. För att kolla om han hade någon påse som läckte!, Jag kände på hans ben om han var blöt! Haha jag vaknade och fattade vad jag höll på med och sa skamset att nu kan du släcka det var inget. Haha.. Han vet inget om det än. Haha han kommer nog skratta ihjäl sig när han fattar vad jag höll på med.

Nu ska jag till jobbet 7-11.45!

Ha en toppen dag! Kramar

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha vilken knäppa dröm! Hihi det är ju så roligt när drömmen nästan blir till verklighet, dvs att man börjar tafsa på sin älskling haha :) En gång trodde jag att Joakim var en tant från mitt jobb.. sååå himla knäppt! man ser ju nästan bilden av den människan när man vaknar och sen ändras bilden fort till verklighet igen haha :) Ha en toppen dag du med!