söndag 6 mars 2011

Party party...Ajajaj....

Tjohoj :)

Har inte skrivit på några dagar! Men ibland blir det ju så bara.

Helgen har varit toppen vi har firat mormor och varit på party för Oskar och Victor :)

Hade så roligt igår, var längesen jag vågade och kunde släppa loss men igår var det klackarna i taket, hehe! Blev lite väl bra så klumpig som jag är snubblade jag till och stukade min fot! Den är helt svullen idag och jag kan knappt stödja på den :( Ajajaj!!.. Men det var som sagt en toppen kväll, god mat, roliga människor, mycket dans och framför allt många skratt :) Tog inte så mycket bilder på festen men har en på några fina flickor :) Drack vin och det gick hur bra som helst, tyvärr har jag huvudvärk idag, hehe;)

Här kommer en bild på min lilla ängel igår, hon var så söt på mormors kalas :)

Nu ska jag vila en stund, mamma, Felicia och Erika är här vi ska laga lite mat senkör Patrik hem Mamma och Felicia. Jag kan ju knappast köra med min fot!

Ha en härlig dag :)

Inga kommentarer: