lördag 12 mars 2011

Mysigt värre :)

Denna pajen gjorde jag igår, den heter key lime paj och är riktigt smarrig och enkel att göra. Tyvärr klarar inte magen av så stor bit men fick en smakbit i alla fall :) Vi hade fina Oskar och Sara på middag igår kväll :) Vi gjorde bakad potatis med bacon och kycklingröra med en grön sallad till. Blev kanon gott. Vi spelade även lite kort, snacka om att jag åkte på stryk hehe! Var en super mysig och trevlig kväll :)

I torsdags började jag nästan klättra på väggarna och mormor låg hemma hos sig och kände likadant så vi packade in oss, jag Julia och mormor i bilen och åkte till Erika och Clas i Linköping och sov till igår :) Var jätte skönt och roligt att komma utanför hemmet lite. Har ju fortfarande ont i min fot, men den är mycket bättre. Bara svullnaden kunde försvinna! Erika följde med oss hem igår så hon är här under helgen :)

Nu har vi precis rensat i källaren, vad mycket bröte det var där nere, helt sjukt! Men nu är det rensat så det ska städas någon dag och tvätta hela tvätt berget som ligger där nere nu med gamla jackor, morgonrockar, filtar, dukar gardiner som bara har legat på högar! Man får ju skämmas! Men nu så börjar det se lite bättre ut i alla fall. Men vi har ju massor av saker som inte är våra i källaren, syster Sofie har flytt grejer, mormor husvagnsgrejer och Tony b lite flytt grejer han med! Så inte konstigt att det är fullt hehe!

När Julia har vaknat ska vi åka och handla åt mamma som ligger hemma och är sjuk och hämta Felicia som ska sova här i natt. Roligare för henne att vara här än hos sjuka mamma :)

Ikväll ska vi till Johanna och äta lite gott till melodifestivalen :) Ska bli så rolig,t vet inte vem jag hejjar på, beror lite på hur dom framför sina låtar ikväll! Älskar melodifestivalen :)

Nu ska jag duscha och fixa lite middag! Trevlig helg!

Inga kommentarer: