onsdag 16 mars 2011

Titta på tickern!!!..:):):):):)

JIPPI :):):):):) Äntligen för första gången sen högstadiet har jag ett bmi på under 30! :) Snart har jag gått ner 40 kg! Bara 1,5 kg kvar! Känns fantastiskt bra! Ska som jag skrev tidigare försöka röra på mig mer nu med :)



Sitter här med min lilla ängel jämte mig! Hon har det så jobbigt nu vid läggdags på kvällarna. Någon separations ångest tror jag. För hon lägger sig smidigt på dagen men sen händer det något på kvällen. Så hon fick somna i våran säng igår så bar vi in henne igår kväll när vi skulle lägga oss. Julia har alltid somnat i i sin säng men barn förändras och går igenom olika faser och det skär i mamma och pappa hjärtat när hon blir så otroligt ledsen. Så nu funderar vi på att testa att lägga en madrass i hennes rum och ligga där tills hon har somnat tills allt förhoppningsvis går tillbaka till det vanliga!

Julia ska till dagis vid 9 och jag ska hem och baka, hehe! Funderar på att träna men skulle kanske göra det i morgon med en jobbar kompis så vi får se!

Ha en bra dag!

Inga kommentarer: