tisdag 29 mars 2011

Trött och snorig..

God morgon på er!


Önskar att det var en god morgon, på sätt och vis är det ju det för Julia är glad och pigg men hennes mamma är helt slut. Julia somnade gott vid 19 igår men beslutade sig för att vakna så fort jag lagt mig vid 23. Tänkte att hon kommer ju somna om snabbt för hon var ju så trött. Men efter många försök att få henne att somna om gav jag upp och gick upp med henne istället. Vid 03.30 tyckte hon att hon började bli trött igen så då la jag henne och tänkte att nu sover hon ju till 9 i alla fall. Men dröm och glöm för vid 06.45 låg hon pigg som en lärka och sjöng och skrattade. Så sammanlagt har jag ungefär sovit 3.5 timme i natt. När man är så förkyld med så känner man ju sig redan trött men fy när man inte får sova heller då!


Men men bara att bita ihop för jag ska på tena utbildning via jobbet. Missade förra utbildningstillfället som var på min arbetsplats så idag får jag gå på parkgården istället. Men det gör ju inget. Sen ikväll vid 18.30 ska jag på styrelsemöte på dagis. Jag fick ett telefonsamtal förra veckan om att dom vill ha en till föräldra representant i styrelsen på förskolan och att dagis personalen hade gett mitt namn som förslag. Så jag tackade ja för jag vill gärna vara delaktig och engagerad i förskolan så jag vet att Julia får det så bra som möjligt! Man sitter mest med och kommer med synpunkter eller om någon annan förälder undrar över något eller har några synpunkter kan dom komma till mig så kan jag ta upp det på nästa styrelsemöte. Så det ska bli spännande :)


Helgen var fantastiskt rolig! Har skrattat massor och dansat loss hehe! Det var så roligt att bara komma i väg tjejerna och göra nått ihop. Så i lördags när vi kom fram så gick vi på stan och käkade lunch. Sen begav vi oss hem till Erika och började lite smått fixa i ordning oss och gjorde chunky salsa kycklingpaj, jätte smarrigt! Vi drack och tjötade massa om allt och inget :) Sen tog vi bussen ner till Harrys där dom har 3 dans golv så det var mycket folk och fullt ös! Hade väldigt roligt! Slänger upp lite kort :)





Kram på er :)

Inga kommentarer: