onsdag 30 mars 2011

-40.2 kg!...

Kan knappt tro det är sant! Som jag har längtat och väntat efter detta delmålet :) Nu har jag gått ner exakt 40.2 kg! Helt otroligt ju! Har stått still nu och bara gått ner något hg sådär men nu släppte kroppen lite så jag gick ner 0.5 kg :) Nu har jag "bara" 12.8 kg tills jag räknas som normal viktig! Men då är det ett bmi på 24.8 så egentligen redan om 11.8 kg! Får se om jag når dit. Kroppen har hängt med ganska bra men går jag ner mer nu kommer jag inte har några bröst kvar tyvärr. Men det får det väl vara värt..

Mår så mycket bättre nu och att operera mig var det bästa beslutet jag fattatåt mig själv!

Visa dagar är jobbigare än andra men jag har aldrig ångrat mig!

Har mött folk nu som inte reagerar på att det är jag först, vilket jag själv tycker är väldigt konstigt för sån stor förändring är det ju inte. Men man ser väl det inte själv på det viset förstås.


Delar med mig av lite bilder :)


3 kommentarer:

Eleonore sa...

Hej!!
Gud vilken skillnad...Måste kännas helt underbart.....Önskar dig all lycka till på den fortsatta resan!!!
Kram Eleonore

Imsavimsa sa...

Eh, jo det är det! Stor skillnad alltså :). Men det är som du säger, man ser det inte själv. Grattis!

Jessie sa...

Helt fantastiskt Mickan! Du är sååå snygg på bilden ifrån er partykväll i Linköping! Vilken midja och snygga former! =)
Syns på dig att du är mer tillfreds med dig själv nu och att du mår bra! Du strålar =)

Kram på dig!