måndag 14 mars 2011

Måndag igen då...




Nu är det måndag igen, jisses vad veckorna går fort!
Helgen har varit rolig och mysig!

Vi åkte till Johanna på lördags kvällen och åt ceasarsallad och doppade frukter i smält choklad :) Jätte smarrigt sen tittade vi ju självklart på melodifestivalen :) Hade inget emot att Erik Saade vann, tycker låter och framförallt framträdandet är bra. Får se hur det kommer gå i Tyskland.

Igår åkte vi ut till Patriks familjs stuga, gick över isen och grillade korv :) Jätte mysigt. Min lilla syster Felicia sov här från lördag till söndag och hon tyckte det var jätte roligt att få följa med dit :) Sen körde Patrik hem Felicia och släppte av Erika vid tåget. Under tiden städade jag av här hemma så nu är det rent här i alla fall. Men i morgon ser det väl likadant ut igen hehe! Så är det att ha små barn och djur :)

Trodde jag skulle vara ledig idag. Men så ringde jobbet på morgonen och det misstänks magsjuka där så då blir avdelningen isolerad och en personal måste sitta på boendet under natten. Så då föll det på mig denna gången. Vi hjälps åt så gott det går men jag kunde lösa nu så jag jobbar natt. Patrik börjar lite senare i morgon så är Julia på dagis när jag sover. Känns så konstigt att jag ska jobba natt, har ju bara gjort det 2 gånger innan och det var på ett annat ställe. Men jag ska ju bara finnas där om det händer något och se till så dom sover gott. Natten tills idag hade varit lugn så nu hoppas jag att den blir det i natt med!

Nu ska jag passa på och duscha när lillan sover :)

1 kommentar:

Anika sa...

Så söt hon är din dotter, otroligt lik sin mamma...
//Annika