torsdag 24 mars 2011

Torsdag..

Hej!

Blev inbeordrad igår att jobba natten. Eftersom Patrik jobbar kväll denna veckan kunde jag inte börja förens 00 så dagpersonal stannade kvar tills dess så jobbade jag till 07. Vi hade ju misstanke till magsjuka igen men natten var lugn så isoleringen bröts idag. Skönt att det inte var något sen ger det ju mig goa pengar! Man tjänar ju dubbelt när man blir inbeordrad:)

Så när jag kom hem idag la jag mig vid 9 och gick upp straxt före 13. Men då vaknade jag och somnade många gånger, så nu är jag helt slut! Ska jobba dagen i morgon så bäst att lägga sig snart så man orkar med! Efter jobbet ska jag hem snabbt och fixa mig sen åka tillbaka in till stan till en arbetskamrat på en för drink sen ner till stan på afterwork med jobbet :) Ska bli roligt att göra något utanför arbetsplatsen :)

På lördag åker jag, Johanna, Madde och förhoppningsvis Nella till Erika i Linköping :) Vi ska gå på stan, käka gott och gå ut på krogen på kvällen :) Ska bli så roligt att komma i väg bara vi tjejerna och larva oss som på den gamla goa galna tiden :)

Vikten står still just nu men hade gått ner 4 hg idag så lite händer det ibland :)

Nu ska jag sussa....

Inga kommentarer: