måndag 7 mars 2011

Det börjar närma sig :)

God morgon!

Nja god vet jag inte men morgon är det i alla fall! Julia vaknade vid 05.00 och ville inte somna om. Men hon låg där inne och skrattade och sjöng så jag somnade till en stund för jag var knappt levande vid den tiden! Min fot gör fortfarande ont men har blivit bättre och svullnaden har gått ner lite. Men gör fortfarande ont att gå på den :( Men det går väl över. Så jobbigt bara när man är van vid att springa runt här hemma och plocka.

Igår gjorde älsklingen och jag egen ceasarsallad, var så gott! Tänk vad man kan variera sallader egentligen och det blir så gott och nyttigt! Vi spelade även bingolotto men som vanligt vann vi inget hehe! Vi har blivit som gamla pensionärer hehe! Nej men ibland kan det vara roligt att spela lite, för spelar man inget så vinner man ju inget heller! Sen tittade vi på big brother, följer ju det och det är väl knappast inget jag är stolt över men på någotvis så tycker jag det är roligt bara, hehe! Men kommer aldrig förstå varför man ställer upp på något sånt här, men men rolig tv blir det ju!

Som rubriken lyder börjar det närma sig! Mitt nästa mål är att komma under 30 i bmi och just nu ligger jag på 30,3 jag har 1 kg kvar sen är jag under! Jippi! Vikten stod stilla i några dagar sen rasslar det till lite för att sen stanna igen! Men jag förväntar mig inte att jag ska gå ner hela tiden! Har ju gått ner 37.2 kg nu, snart 40 kg. Ja herregud kan knappt fatta att det är sant! Har 16 kg kvar tills jag går i mål enligt tickern och kommer under bmi 25. Men det är inget måste att komma under just 25 men vore roligt att kunna säga att man är "normal" viktig. Men jag läste nu att man inte ska följa bmi egentligen för allas kroppar är så olika, hur mycket muskler man har osv. Lägger upp tickern här nere :)



Nu ska vi äta frukost :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Som sakt du är ju jätte duktig, kan du inte skriva ut precis hur du gör för att lyckas gå ner så mycket hur du äter trännar med mera bra knepp helt enklet :)