onsdag 9 mars 2011

Min "lilla" fot...


Här kommer en bild på min stackars fot, hehe! Den har börjat ändra färg och svullnaden har gått ner lite men som ni ser så är det fortfarande svullen, knölen syns ju knappt! Men det gör inte lika ont i alla fall. Bara om jag går och står en längre stund. Så snart är den tillbaka till sitt rätta jag :)

Julia är på dagis till 14. När jag har hämtat henne kommer Johanna och Mollie på besök! Ska bli så roligt för jag blir helt tokig av att sitta här hemma utan någon vuxen att prata med! Julia håller mig sällskap och vi har roligt men behöver lite socialt umgänge med! Så vi ska fika lite och tjöta massa :)

Idag gjorde jag en kasslergryta som jag inte har gjort innan! Blev kanon god :) Var med kassler, paprika, vitlök, purjulök, curry, tomat puré, creme freisch osv. Vi åt ris till, mums! Älskar att göra nya recept för man blir så trött på att äta samma gamla mat hela tiden!

Nu måste jag fixa mig sen hämta min lilla älskling :)

Inga kommentarer: