lördag 1 januari 2011

God fortsättning :)

Så här kan man se ut när man vaknar på morgonen hihi, sötnöt! Vilken kaluffs alltså, inte alltid lätt att få ordning på det håret haha!

Jobbade 16-20 igår och det gick jätte bra, lugn kväll så det kändes skönt. Efter jobbet fixade jag till mig lite snabbt sen åkte vi till Sofia och Ted. Blev bjudna på en jätte god middag med hasselbaks potatis med fläskfile i ugn och sallad. Super gott! Sen till efterrätt blev det fryst cheesecake funkade jätte bra att smaka en bit utav den! Så jag åt utav allt och det gick bra! Vi spelade party alias och Patrik och jag blev rätt ägda om man säger så haha! Men roligt var det. Barnen var så duktiga och sov under kvällen så det var en lugn och väldigt trevlig kväll :) Vi var hemma vid halv 2 tiden. Julia vaknade till i bilen så hon åt lite när vi kom hem sen somnade hon igen och sov till straxt innan 9 idag så det var rätt skönt. Känner mig bakfull nästan men det är väl för att man inte sovit så länge sov väldigt oroligt i natt med.

Nu tar vi det lugnt en stund sen blir det jobb 16-20 idag med och 7-12 i morgon. Efter jobbet i morgon åker Julia och jag till mammsen en sväng. Patrik ska på hockey med sin pappa och bror :)

God fortsättning önskar jag alla mina trogna läsare :)

Inga kommentarer: