onsdag 26 januari 2011

Haft lite mycket nu...

Som rubriken lyder så har jag inte riktigt haft tid att blogga, sen har jag faktiskt inte haft massor att skriva om heller! Jobbade ju helgen så mer var det inte med den. Har varit ledig i 2 dagar och då umgicks vi med Sofia och William på måndagen och Emma och Matilda på tisdagen. Har även stor handlat. Herregud vad det kostar mycket nu! Man hinner ju knappt få in pengarna på kontot innan pengarna är slut igen :( Men men det kommer förhoppningsvis bli bättre sen fram över, för i mars går jag upp till min grundtjänst och kommer jobba 75%. Helt lagom mycket tycker jag när man har små barn! Volvon krånglar vi har inte fått igenom den på besiktningen så det måste lagas en del på den och det kostar ju så mycket :(

Julia har varit på dagis igår och idag och som vanligt hade det gått kalas bra :) Idag hade dom inte fått henne att sova så hon har faktiskt inte vilat en sekund idag, men lika glad för det. Tosiga unge alltså! Kom in en vikarie nu i eftermiddag för all ordinarie personal skulle ha möte. Men dom hade visst sagt till henne att Julia inte var något krånglig och det hade stämt. Julia hade inte ens brytt sig om att vikarien var ett nytt ansikte utan hade kommit till henne med! Roliga och duktiga unge :) Tyvärr så har hon det väldigt tufft om nätterna nu bara, hon vaknar 5-10 gånger. Hon får 4 tänder nu och på dagarna är hon nöjd men det är precis som det känns mer om nätterna! Stackarn!

Annars händer det inte massor med vikten, något hg ner ibland.. Lägger upp en ansiktsbild:)



Ta hand om er!...

Inga kommentarer: