söndag 16 januari 2011

-29.2 kg :)

God morgon!

Här sover dom förtfarande som små grisar! Hehe! Jag ska jobba 12-20 idag så ville inte ligga och sova bort min lediga tid! Men snart får dom se till att vakna där inne! Idag var vågen betydligt roligare, hade gått ner 0,6 kg så snart har jag nått mitt nästa delmål på -30 kilo! Fattar ni hur mycket det är! Jisses amalia vad skönt det är att bli av med dom! Uppdaterar med lite bilder. Skulle ju göra det vid minus 30 men det kommer ju fler kort fram över. Nu tycker jag det syns stor skillnad när man ser på bilderna men jag känner mig fortfarande stor. Men har ju 20 kg till jag vill bli av med så!

Nu ska jag fixa i ordning mig, sen åker vi in till mormor en snabbis innan jobbet och hjälper henne lite! Så får hon träffa Julia med ju :)

Ha en toppen söndag :)

2 kommentarer:

jennie sa...

you go girl!!! härligt jobbat, vet känslan. vad har du för metod? finns ju endel att välja bland. FOrtsätt så så är du snart i mål.. kramar jennie

.Malin sa...

WOW vilken skillnad!!!
Du måste ju va om mig för längesedan nu ju... ;)
kommer du med på mötet den 7 feb eller??

Kramizz