onsdag 5 januari 2011

Fy säger jag bara!....

Tyvärr verkar det som vi har fått magsjuka :( Patrik började må illa i natt och nu på morgonen började han spy! Bara för att han gör det börjar jag ju självklart med må illa, men vet inte om det beror på att jag misstänker magsjuka eller om jag faktiskt håller på att få det :( Inte lätt att vara gbp opererad och få det. Finns ju lixom inget att spy direkt :( Men men det märker vi! Julia verkar inte må dåligt än i alla fall! Peppar peppar!

Har jobbat kvällar nu i 2 dagar och det har gått bra :) Igår var vi på banken och låste 2 utav våra lån, vågar inte ha rörlig ränta på dom längre. Kollade även vårat fondsparande till lillan. Var så orolig att det inte hade dragits som det skulle men det hade det :) Skönt att veta att hon har ett sparande i alla fall! Snart har vi det med förhoppningsvis, men har blivit så dumt nu med sjukskrivningar m.m.

Efter banken gick vi upp till Lindex, Behöver ett par vanliga svarta byxor, dom jag har nu är ju på tok för stora :) Hittade ett par som duger ett tag fram över, hade ju presentkort så behövde bara betala 100 kr själv :)

Har äntligen lyckats hitta en tavla till lillans rum, har letat länge och aldrig vetat vad jag har velat ha egentligen men när jag såg denna blev jag förälskad direkt så denna blir det:)

Nu ska jag klä på lillan så ska vi ut och åka pulka! Vill inte sitta här inne med alla baciller!!
Ta hand om er :)

1 kommentar:

Syster Erika sa...

wow den var jätte söt !! kommer passa perfekt i hennes rum :)