tisdag 11 januari 2011

Varit på gymmet :)

Hej!

Idag hade jag planerat att åka till gymmet men när Julia vaknade 06.00 blev jag genast lat och kände att nja jag håller mig nog hemma. Men icke jag ryckte upp mig och åkte dit! Tog det lugnt idag. Gick 30min på gåbandet, 20 styrketräning, 5 min rodd och 5 min stretching. Precis lagom. Men fy fasen vad jobbigt det är att sitta på rodden! Men det känns ju att den gör nytta! Hade tänkt köra crosstrainer men ville testa lite idag och se vad jag orkar med. Har ju inte tränat något efter operationen. Så får jag öka lite allt eftersom. Nästa vecka ska jag börja gå på friskis och svettis med Nella och Madde i Eksjö=) Ska bli jätte kul! Får ta det i min takt nu i början men det är ju upp till var och en hur mycket man orkar. Tycker det är så bra för det finns 4 olika dagar man kan gå på passen, sen var det inte så dyrt heller=) Vill verkligen träna lår, mage och armar så huden hänger med. Något jag nojjar över är mina armar är rädd för att dom inte ska hänga med! Men jag får ju göra det bästa jag kan, men hur tränar man överarmens undre del? Man kunde ju tro att jag skulle nojja över min mage, men jag har liksom gett upp hoppet om magen. Har man fött barn och jojjabantat länge så lär man sig att leva med det. Tragiskt nog. Men sen vet jag att jag kan få operera magen så den blir finare sen. Men det får bli när vi är färdiga med barnafödandet=)
Efteråt var jag helt skakis i benen men det har jag alltid blivit av träning!

Åkte hem och duschade och åt lunch. Julia sov en timme sen åkte vi in till mormor och fikade på Elsies och hämtade ut Julias tavla! Den blev jätte fin och ganska stor precis som jag ville:)

Nu är jag helt slut så ska bara ta det lugnt. Lillan sover sött! I morgon ska hon till dagis 11.30-16.30 jag ska på möte med jobbet då nämligen.

Ha det bra!...

Inga kommentarer: