lördag 8 januari 2011

Lördag..

God morgon!
Vi har haft hemma dagar ni sen i onsdags! Patrik blev ju magsjuk men mår bättre nu.
Var ju säker på att Julia och jag skulle åka på det med men vi har inte märkt av något än. Borde ju ha blivit nu tycker jag! Mådde så illa igår på morgonen men har haft sån magkatarr så när jag väl började med omeprazol igen så gick det över. SKÖNT!

Har städat och plockat undan det mesta av julen. Har gardinerna i vardagsrummet kvar men väntar på att mina nya gardiner ska bli färdigsydda så nästa vecka kommer dom upp=)

Igår kväll kom Erika och ska vara över helgen, roligt! Så idag ska vi ta det lugnt på förmiddagen sen i eftermiddag ska Sofie ha Julia i några timmar så ska vi ut och äta på Taste of Beirut i Jönköping=) Blir med vännerna och utan barn. Lite lättare att gå ut och äta utan dom för det är inte lätt för dom att sitta still så länge. Så det ska bli jätte mysigt! Nella med familj fattas ju bara tyvärr men det kommer många fler gånger fram över=)

Vikten går neråt:) Från igår tills idag hade jag gått ner 0.6 kg! Alltid roligt att se en sån vikt nedgång. Mitt bmi har gått från 43.3 till 33.4 Helt otroligt nästa 10 steg! -28.3 kg nu! Snart -30 kg! Wiiihhhoooo :) Sen brukar det stanna av i några dagar sen kommer det igång och jag går ner 1-5 hg om dagen igen. Väldigt olika det där! Måste verkligen börja träna nu om huden ska hänga med! Crosstrainer tror jag är väldigt bra både för låren, magen och armarna sen styrketräning då. Tycker det är så tråkigt att styrketräna bara! Men måste ta tag i det! Älskar ju att simma så det borde jag ju börja med men tråkigt att simma själv ju!

Nu ska jag äta frukost!

Hoppas ni får en toppen dag :)

Inga kommentarer: