lördag 15 januari 2011

Hade hoppats att det skulle röra på sig lite...

Godmorgon!

Jobbade 8-16 igår, var så trött hade bara sovit 4 timmar för Julia hade någon överskotts energi eller nått för hon vaknade och ville inte somna om! Men till slut så. Tur hon är glad i alla fall. Kände mig effektiv på jobbet igår! Roligt för en gångsskull. Håller på och lär mig vårt schema system för jag ska vara attestant för det nu. Roligt att ta hand om det faktiskt :) Än så länge i alla fall hehe! Efter jobbet åkte jag hem en snabbis och fixade i ordning mig, sen åkte vi till Oskar och Sara på tacos och smarrig efterrätt=) Super roligt och trevligt var det, synd bara att Julia inte orkade med så länge men vi var där i nästan 2 timmar i alla fall:) Julia somnade gott när vi kom hem och älsklingen och jag tittade lite på tv, men vi var både helt slut så vi däckade i säng!

Har varit på gymmet 2 dagar denna veckan och ätit och druckit ganska bra faktiskt. Då tror man ju att man kanske skulle gå ner lite men som vanligt när jag börjar träna stannar vikten av eller går jag upp. Förstår inte varför min kropp reagerar så men har alltid gjort. Ska jag sluta träna och fortsätta gå ner i kilon då? Klart jag inte kan göra så heller för jag vill ju att huden ska hänga med. Jag hade faktiskt gått ner 16 cm när jag tog mina mått idag på morgonen! Då tog jag måtten för 1 vecka sen så jag borde nog vara väldigt nöjd med det men fattar inte varför man fastnar vid vågen! Vi får se om det börjar röra på sig lite, annars hamnar jag väl på en platå nu.

Nu ska jag gosa med min lilla :)

1 kommentar:

.Malin sa...

Så reagerar min kropp med! Sen är det så att när du bygger muskler och du får "träningsvärk" så är det små bristningar i muskeln som ska läka och då samlar på sig vätska.. =)
Så stirra dig inte blind på vågen! Ska jag säga! :P
Men fast att vi står still så omfördelas det väldans! Men du som kan träna..gör det.. för vi tappar nämligen mycket muskelmassa nu när vi går ner och musklerna behövs för att få en bra och jämn viktminskning med ju.

HEJJA DIG gumman och kämpa på!

Kramiz
Malin