lördag 22 januari 2011

JIPPI!!!....

ÄNTLIGEN MINUS 30 KG! Fy fasen vad skönt! Var nog för jag bubblade i över 3 timmar hehe!
Så nu har jag gått ner för att vara exakt 30.1 kg :) Lägger upp tickern:



Det står att jag ska ner 23.7 kg till och jag vill ner 18 kg till ungefär, det tror jag är lagom. Men för att jag ska ha ett normalt bmi måste jag ner 23.7 kg. Men vi får vart det stannar! Är så glad för mina 30 kg i alla fall :)

Super härligt med helkroppsmassage igår! Skulle jag gärna göra flera gånger i månaden, men då hade jag varit luspank hehe!

Idag ska jag jobba 7-21 så jag försöker få i mig lite frukost innan det bär av!

Tråkigt att Jobba så nu när mina systrar är hemma, men men!

Ha en toppen dag!

3 kommentarer:

Eleonore sa...

Åhhh vad kul är glad för din skull.Håller tummarna för att det ska fortsätta så......Lycka till!!!!!
Kramar

Anna sa...

Grattis älskade unge! Love you! Kramar i massor från moster!

Anonym sa...

Ett sort grattis. Inget är omöjligt och du är duktig som kämpar på :) kram nella