fredag 26 juni 2009

Underbart väder!..

Godmorgon denna åter igen soliga dag=)
Nu är älsklingen i stan för att köpa frallor, jordgubbar och yoghurt till frukost=)..MUMS=)
Han skulle ändå hämta Tyson med så det passade ju perfekt.

Blev lite chockad eller vad man nu säger när jag såg att Michael Jackson har dött. Inte för att man lyssnade på honom särskilt mycket men visst var han stor det var han ju och särskilt under den tiden han höll på med musiken. Men men...

Igår kväll åkte älsklingen och jag in till Jönköping och tittade på nya Transformers! Kan ju erkänna att den första tyckte jag var jätte bra och även denna var bra fast den första slog nog den. Pinsamt att man tycker om en sån film kanske med bilar som förvandlas till robotar bland annat men tycker om sånt bara..Hehe=) Men det var mysigt att bara komma iväg lite. Bebisen tyckte antingen väldigt mycket om filmen eller var helt skräckslagen av det höga ljudet för jisses, från det att filmen började till den var slut trodde jag att den skulle sparka sig ut, den höll på i ett så det var svårt att koncentrera sig ibland faktiskt. La min tröja över och satt och smekte magen men det hjälpte inte heller.
Lägger ut en bild på mig från igår v.31+3=) Börjar bli stor nu=)
Nu ska jag förbereda frukosten=) Ha en härlig dag=)..Kramar


Inga kommentarer: