tisdag 30 juni 2009

Tisdag..

Hallå=)
Idag har jag äntligen varit hos frissan=) Så skönt att få det klippt och färgat=) Vi slingade hela håret idag och jag är faktiskt väldigt nöjd=) Kommer även bli ljusare av solen med ju=)
Tycker jag passar i lite ljusare särskilt nu på sommaren när man får lite färg med=)
Lägger upp en bild nedan=)
När jag kom hem så hade älsklingen gjort en super god kyckling sallad=) Mums. Sen när han åkte till jobbet la jag mig lite på altanen i stolen och somnade till! Solen var ju inte framme så mycket för det var så molnigt men jag kanske låg i 30 min och är nu knallröd! Typiskt hehe=)
Hoppas inte jag kommer börja fjälla bara! Men det kanske bara ser rött ut nu och lugnar ner sig, inte så troligt kanske!
I morgon ska jag med Sofie och Erika till Eksjö sjukhus, Erika har en tid där. Efter det hoppas jag nu att det blir fika med girlsen! Hoppas allt kan komma=)
Igår hade bebis hicka så hela magen guppade=) Älsklingen bara satt och skrattade åt den, riktigt kraftig hicka, tyckte nästan synd om den där inne ju, men efter en stund lugnade den ner sig igen=)
Nu ska jag käka nektariner=)
Ha en härlig dag=)

2 kommentarer:

Kajsa sa...

Vad fin du blev :) Jag ska med bli ljusare sen.. hihi

Lisa sa...

Du blev jättefin i håret, toppensnyggt! Ska bli kul o ses i eftermiddag! Stor kram från mig och bebis