tisdag 16 juni 2009

Ont i halsen...

Fy bubblans säger jag bara! Vaknade i natt med världens halsont! Sen har jag knappt sovit något alls. Kände på mig att det var något på gång för jag har känt mig lite små konstig dom senaste dagarna. det är säkert sånt virus som brukar komma några gånger om året. Jag får ont i halsen, lite feber, öm i kroppen och trött. Sen kan det hålla på så i 2 veckor. Hoppas det blåser över fort för det är inte roligt att gå med virus och känna sig halv dålig hela tiden. Särskilt inte nu för jag är ju lite känslig just nu och i vanliga fall tycker jag väldigt synd om mig själv när jag är sjuk hur ska det gå nu då när jag är gravid och lämnad ensam här hemma när Patrik jobbar kväll. Som en barnrumpa jag vet=)..Hehe..Men lite synd om mig det är det=)...

Inga kommentarer: