onsdag 24 juni 2009

Onsdag..

Hej=)
Gud vilket väder vi har fått då!, Visst jätte fint att titta på men jag som far illa av värme och för mycket sol i vanliga fall håller på att krevera nu som gravid kan jag tala om! Men det är bara att stå ut för det kommer vara så här 2 månader fram över! Idag är det exakt 60 dagar till bf, får ju gärna komma om 4o dagar men vi får väl se=) Spännande i alla fall=)


Igår åkte jag in till Eksjö och fikade med Madde och Lisa, jätte trevligt vi satt på ute serveringen på princess, vi har blivit stammisar där nu=) Tycker det är jätte roligt att fått lära känna Lisa, känns som man har känt henne hur länge som helst för hon är så lättsam och trevlig! Så roligt att kunna träffas när vi ska ha så nära varandra! Blir förmodligen fler fika framöver när bebisarna har kommit med=) Tänk att Madde har mindre än 3 veckor kvar till sitt bf, hon är har nog bestämt sig för att den ska komma tidigare för nu har hon börjar springa i trappor och hoppar på pilates boll=)..Hehe. För hennes skull får jag väl hoppas att den vill komma lite tidigare men för min skull får den gärna stanna inne på övertid=) Vill ju inte att det ska skilja så länge på våra, fast det kommer det ju inte göra i vilket fall!


Efter fikat körde Madde mig till sjukhuset till ögonmottagningen. Jag hade tid för en syn fältsundersökning. Allt såg bra ut och jag hade normal syn, skönt det=). Efter besöket kom älsklingen och hämtade upp mig så vi åkte och handla och sen hem.


Nella och Philip skulle komma så jag bakade en kladdkaka som jag la grädde och jordgubbar på=) Visst ser den smarrig ut=) Det var den med, jordgubbar passar så bra ihop med choklad! Erika kom med så vi fikade och mös med bus Philip=) Så roligt att man får se Familjen Holmros/Frank så mycket nu=) Gillas=)=).. Vi tittade på allsång på skansen och Philip diggade med=) Efter Oskar hade dömt färdigt fotbollen åkte dom hem och sen körde Patrik hem Erika. Patrik och jag mös i soffan med jordgubbar och sen var det ju dax att sussa=)


I veckan nu har jag Tyson här hemma, märks att han börjar bli större för det blir inte så mycket spring och han gör inget inne nu längre! Skönt det! Sen i eftermiddag kommer Conny igen så då ska dom fortsätta med taket till altanen, annars blir det en lugn dag=)

1 kommentar:

Lisa sa...

den kakan såg inte dum ut alls, får du minsann bjuda på nån dag tycker jag, hihi! jätteroligt att få lära känna dig oxå, tycker du verkar vara helmysig! stor kram till dej och bebis /Lisa