torsdag 25 juni 2009

Torsdag..

Herrejisses ytterligare en dag med gassande stekande kokande sol! Så här skulle det vara till måndag i alla fall, Vädret visades bara till måndag. Visst är det härligt med sommar, men jag kan inte påstå att jag älskar värmen, hellre fryser jag än svettas! Sen när man är förkyld som inte vill sluta verkar typ bli värre med värmen så blir man ju lite gnällig;)
Igår kväll åkte vi bort till badplatsen för att känna på vattnet, Riktigt svin kallt faktiskt=) Men satte i fötterna och satte mig på bryggan en stund så fötterna fick svalkas=) Men det blir nog varmt nu till helgen så man kanske kan ta ett första dopp=) Men vi får väl se;)
Idag tar jag det lugnt, ska snart in i duschen om det är något lönt, men huvudsaken är att jag får svalka mig lite=) Sen blir det middag med färskpotatis, skinka och gräddfil=) Gott när det är varmt=) Sen kommer Patriks pappa igen och dom ska fixa lite med altan taket.
Imorgon är älsklingen ledig så det är skönt=) Vi är bjudna hem till Linda och Robban med Erika och Clas i morgon=) Så det ska bli jätte trevligt att få se hur dom bor=)
På lördag så ska vi till mammsen på inflyttningsfest på kvällen men under dagen blir det väl altan bygge tror jag nog, lika så söndag kan jag tänka mig. Sen är det bara 1 vecka kvar sen går älsklingen på semester=) Ska bli skönt att ha honom hemma så han kan fixa lite=) Vi har skrivit upp lite utflykter att åka på och grejer som ska fixas hemma=) Blir nog en tripp till Öland bland annat=)
Ha en härlig dag=)..Kramar

Inga kommentarer: