torsdag 12 november 2009

Trötter..=)


Godkväll=)

Nu ligger sötnosen och sover och älsklingen står i duschen.
Innan idag var julia så trött så hon somnade på skötbordet när vi lekte med hennes mobil=)
Hehe då är man trött, hon somnar nästan aldrig spontant utan man måste ofta söva henne!
Men hon har ju varit vaken med lite små lurar sen 6.15.

Fick ett väldigt trevligt samtal tidigare idag med=) Så skönt att kunna prata av sig med dig gumman. Livet är ju inte alltid så lätt.

Annars kan jag ekänna att jag har varit en riktig latmask idag och inte ens gått utanför dörren!
Behövde en sån dag för det är alltid, press, stress och måsten hela dagarna. Måste ju ladda inför dopet med ju!

I morgon åker vi till lokalen vi ska vara i efter dopet och förbereder det vi kan. Sen ska vi ju handla allt som behövs till fikat och åka en sväng till mormor=)
Sen framåt eftermiddagen kommer mamma, Felicia och Sofie, dom ska sova här tills på lördag och det ska bli så roligt=)

Nu ska jag in på tradera igen! Fasen så fort man börjar med tradera igen så blir man ju beroende! Tyvärr vann jag inte det tyg hjärtat jag budade på tidigare idag, förlorade med 1 kr!

Sussa sött=)

Inga kommentarer: