tisdag 10 november 2009

Helt slut!



Jag bara smälter när jag ser denna bilden! En sån här liten busig och glad tös har jag här hemma om dagarna=)
Idag skulle Julia få babymassage igen, men hon sov när hon kom så vi bokade in en tid nästa vecka istället. Vi pratade en bra stund och det är skönt att prata med någon utomstående ibland.

Straxt innan hon kom fick jag ett samtal från Lisa, hon, Neo, Madde och William ville komma hit! Klart jag ville det så dom tog med sig god sallad från ticotico som vi mumsade i oss och tjötade massor=) Är så roligt att ha vänner som har barn i samma ålder som ens egen. Man kan utbyta så mycket tankar och känslor och även få goda råd=)

Sen efter dom åkte så började jag dra igång med stor bak här hemma=)
Bakade 105 bullar! Det ni, det var jobbigt de vill jag tala om! Men nu finns det till dopet och massor att lägga i frysen=)
Imorgon ska vi ta det lite lugnt på förmiddagen sen blir det en tripp in till Nässjö.

Nu väntar Desperate Housewifes=)
Sussa sött=)

1 kommentar:

Erika Hopstadius sa...

Va fin bild :)Hon ser väldigt busig ut! Herregud så många bullar det blev, det är ju jätte bra. spara många till mig! :)