torsdag 12 november 2009

Torsdag..

Godmorgon=)

Ja det är faktiskt en riktigt god morgon idag=)
Trött som fasen är jag men lilla Julia är piggare än piggast!
Hon vaknade vid 6.30 då åt hon och jag tänkte då i mitt stilla sinne att hon kanske somnar om, så jag la henne igen. Men icke sa nicke hon grjeade och bökade som bara den så tillslut tog jag upp henne och så la vi oss i våran säng istället=) Gud så härligt det va. Hon sken upp som en sol och låg och pratade och berättade om allt möjligt=) Så roligt när man riktigt ser hur hon anstränger sig och försöker säga något=) Det är så mysigt att bara ligga och gosa och busa på morgonen!
Visst hade jag önskat att vi sov lite till men så är det när man har bebis ju!

Igår va vi i stan och fixade dukar till dopet, band till videokameran och apoteket.
Nu ska det bara handlas till smörgås tårtorna som mamma och Sofie ska ordna!
Sen blir det ju även frallor till barnen, för det är ju inte alla barn som gillar smörgåstårta.
På kvällen hämtade Patrik hem våran "nya" bil=) Så nu är den hemma och vinterdäck är på. Så nu ska vi få åka i en säkrare, bekvämare och fräschare bil! Vilket kommer bli mycket uppskattat.

Idag är det inte massor på schemat, jag ska städa, tvätta, laga mat sen blir det kanske att vi åker in till Nässjö en sväng. Så det blev visst lite på schemat ändå=)

Nu ska jag mysa vidare med Julia=)
Ha en toppen dag! Kramar

1 kommentar:

Mickan sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.