torsdag 19 november 2009

Torsdag..

Jaha då har man varit och vaccinerat sig idag. Hoppas nu älsklingen och jag slipper dom värsta biverkningarnas Än känner jag inget förutom lite i armen, men det kan ju ta någon dag eller så innan det dyker upp har jag hört. Galet mycket folk, vi fick nummer 303 som kölapp. Som tur va fick vi ett kö nummer av Patriks kusin så vi fick komma in lite tidigare så det tog BARA 2 timmar tills vi fick sprutan. Förstår inte att det inte finns mer resurser och personal till alla som står och väntar. Jag hörde att det har varit så här mycket folk varje dag!

Före det var jag och Julia på en träff i Eksjö för mammor som gått igenom akut och urakut kejsarsnitt. Var faktiskt riktigt trevligt och väldigt intressant att lyssna på hur andra har haft det och tagit sig igenom allt. Det är 4-5 träffar som ska ske nu i höst/vinter så jag ska försöka gå på dom. Tror det är bra för framtiden om vi vill skaffa fler barn vilket är högst troligt. Men jag slipper gärna gå igenom en sån helvetes förlossning igen!

Jag som skrev hur duktig lilla Julia va igår fick verkligen igen det i morse! Hehe. Hon vaknade vid 04 och vägrade somna om så sen o4 har jag sovit 1 timme och innan dess sov jag bara 4 timmar så nu är jag jätte trött. Visst kanske inte borde klaga men det har verkligen varit fullspäckat på schemat idag!

Nu ska vi sussa, Julia har äntligen somnat!

Inga kommentarer: