lördag 14 november 2009

Dop..

Godmorgon!

Idag ska våran tjej bli döpt=)
Hoppas allt kommer gå bra och att vi hinner med allt nu!
Julia vaknade som en solstråle och har gjort glädje tujt hela morgonen=)
Så det verkar ju lovande! Men jag vet ju hur trött och gnällig hon blir när hon har varit så pigg på förmiddagen, men vi får väl se om det ekar av julias härliga skrik i kyrkan! Jag tror det är något som alla föräldrar är lite nervösa för. Men många säger ju att det tillhör nästan att dom skriker lite! Samtidigt som det ska bli roligt idag så tycker jag faktiskt att det ska bli skönt när det är över. Men det blir nog ett fint dop för det är 2 solosång och mormor ska läsa en egen dikt, så det blir ju lite mer personligt=)

Nu måste jag fixa med mig själv, Julia, fikat, dekorering m.m.
Håll tummarna att allt går vägen!

3 kommentarer:

Micka sa...

Kikar in och passar på att Önska er lycka till med dopet.

Kram Micka

Madde sa...

Det var världens finaste dop Mikaela! <3 Jag blev helt till mig, först att det var en såån fin och mysig liten kyrka, ni var alla så fina, och sen all mat, kakor och dukning som ni hade gjort!! Det var såå gott och sååå fint!! Allt var så mysigt, ville inte därifrån!! Saknar dig redan min fina älskade vän! i Veckan måste vi ses du och jag! <3

Puss och kramar!

nella sa...

allt var så mysigt och bra gjort. och julia så fin hon är. tack för allt! ses snart. måste prata av mig ltie:P puss nella