onsdag 29 april 2009

Onsdag=)...

Hej

Vilken otroligt varm dag trodde jag skulle dö hos frissan men jag överlevde=). Frisyren blev jag nöjd med som vanligt! Vi tog bort det lila och satte dit lite ljusa slingor på höger sida istället=)..Tycker det blev fin! Känns så skönt när luggen är klippt och färgen är ny gjord för jag hade världens utväxt ju! Man tycker alltid man ser lite annorlunda ut när man precis har fixat håret men man vänjer sig fort=)

Efter besöket hos frissan ringde jag Erika för att fråga om inte hon och Clas ville komma ner och äta lunch. Det ville dom gärna så vi satt på ute serveringen på coco thai=) Mums säger jag bara. Synd att jag hade en tjock tröja på mig höll på att svettas ihjäl! Sen när älsklingen hade slutat hämtade han upp mig och vi åkte hem. Har precis ätit en super god jordgubbs glass i solen=)
Vi tog även lite bilder både på magen och håret som ni ser nedan=)





















Kommentera gärna=)=)..
Ha en toppen dag!! Kramar

4 kommentarer:

Anonym sa...

Va fint det blev med håret!!du passar i mörkt hår :) och va fin du är själv med ha det bra

Madde sa...

Åh men titta där tittar ju en söt liten kula fram! :) Gud vad mysigt! :) Du är så himla vacker Mikaela!! :D Och vad fin du blev i håret!! :) Jätte snyggt ju! :D


Ps. Tack för din härliga kommentar i min blogg! Ds.:)

KRAAM!

Micaela sa...

Vad fin du blev i håret :) skulle också vilja våga testa nya saker med mitt hår men jag är nog en fegis när det gäller håret :P

Jessica, Johan & Tilde sa...

Va fin du är! Nu ser man allt att det händer grejer med magen! :)
Och håret blev kanon! Du passar verkligen i det mörka, dina ögon blir så framträdande :)
Ska till frissan på tisdag, verkligen på tiden, känner mig som en råtta i skallen, så ska bli skönt att få det klippt o lite ny färg, fräscht.
Kram på dig. Hoppas ni har det underbart i Gbg!