måndag 20 april 2009

Måndag..

Hallå=)

Underbart väder idag måste jag ju säga! Härligt att sitta på trappen i solen medan Tyson springer som en galning över hela trädgården=). Vi har varit i stan och varit på mitt jobb för att hämta brev, lämna nycklar och kopiera. Varit hos Chefen lämnat in sjukintyget och havandeskaps papperna så hon kan fylla i dom. Varit på vikarieförmedlingen och förklarat läget så jag är avskriven där ifrån. Banken för att rätta till en räkning som kom som vi inte ens skulle ha och så har vi handlat! Fick lite nyttiga saker uträttade i alla fall!
Nu är Patrik på jobbet och i ugnen grillas laxen som jag ska ha till middag med potatis och hollandeissås eller hur det nu stavas=) Mumisgt ska det bli i alla fall=)
Annars blir det en lugn dag ska fixa lite här hemma och slöa framför tvn antar jag!

Fick hem brev om föräldrar utbildning till den 12 Maj sen besök på förlossningen den 25 maj! Trodde inte vi skulle få gå på det för ens vecka 30 eller nått för Madde har ju inte gått än men antar att det är olika i Nässjö och Eksjö! Det ska bli spännande i alla fall, roligt att träffa andra blivande föräldrar med! Har även vunnit lite bebis kläder på tradera som kom i dag och förhoppningsvis kommer resten i veckan=) Kan lägga upp bilder sen när jag har tid!

Nej nu kokar potatisen snart över! Ha en toppen dag! Kramar

1 kommentar:

Madde sa...

Hihi det var många bra saker som uträttades idag, ditt hjärta måste kännas en aning lättare! :)


Hihi jo då jag och joakim fick äntligen hem våra inbjudan till föräldra utbildning och besök på förlossningen, har dock glömt skriva det i min blogg hihi :) Det sker också i maj :)15 och den 18 maj :) Ska bli såå spännande! Synd att vi inte hamnar i samma grupp men vi får ju så mycket annat roligt ihop sen :):)


Hoppas maten smakade underbart, för du lagar minst sagt underbar mat min vän! :)