lördag 2 maj 2009

Gbg=)=)

Nu åker vi snart mot gbg=) Ser verkligen fram emot denna resan men tyvärr saknas en väldigt viktig peron! Tyvärr fick madde gumman stanna hemma! Hon vet att vad jag tycker om det men buuhhuu...Men för hennes och bebis bästa så får hon stanna hemma och är inte det en orsak så vet jag inte om det finns någon!!..Kommer sakna henne i alla fall men vi ska allt ringa till henne styp i kvarten=) Men hon vet ju att vi har en helg att se fram emot nästa helg=)=)
Nu måste jag packa det sista och fixa mig!

Ha en toppen helg!!!..Kramar

1 kommentar:

Madde sa...

Åh vad jag önskar att jag vore med er nu!!! gud!!! :( Men detta var ändå det bästa för mig och bebis och jag längtar stort till nästa helg! :) Allt kommer bli sååå mysigt!! :)

Saknar er redan jätte mycket! tack för att ni ringer mig då och då, jag vill ju följa eran resa ändå :) hihi. Älskar dig!!

Många pussar och kramar till dig!!
Ps. Hoppas det går bra med din rygg och allt!! Ds.