tisdag 28 april 2009

Tisdag...

Godkväll=)

Idag har vi varit på banken och det gick väl bra utav det vi fick fixat i alla fall=). Vi undrar ju om vi kan ta ett lån till badrummet för det har börjat bli fukt, men hon skulle räkna på det och sa att egentligen skulle det bli svårt om hon tittade på vår kalkyl men hon skulle göra vad hon kunde.
Så håll tummarna nu! Hon skulle ringa när hon hade kollat upp allt!


Igår vann jag denna söta bodyn på tradera=) Helt ny och hur söt som helst! Den är ju både blå och rosa så det passar ju både pojk och flicka=) Vann även en amningsbh idag som jag hoppas att jag kan ha. Har så dåligt med bh så jag måste införskaffa mig det! Brösten har ju blivit lite större sen är man större i omkrets nu när bröstkorgen har växt.


Dom ringde från rehab idag med så nu fick jag en tid nästa vecka på torsdagen och det ska hålla på i 30 minuter. Men det som förvånade mig lite var att det kommer kosta mig 100kr varje besök och det är mycket pengar! Visst till slut kommer man upp i hög kostnadskortet men det kommer ändå kosta mig 200-300 kr i veckan. Dom pengarna har vi inte denna månaden så vi får väl se hur det ska gå ihop!


I morgon blir det frissan!!! Har längtat så för mitt hår ser för jävligt ut!
Tänkte även lägga ut en bild på mig i dagarna så får vi se om ni tycker jag är lika tjock som innan eller om det har börjat puta något;)


Nu ska vi sussa!! Godnatt=)..Kramar



3 kommentarer:

Madde sa...

Hej min lilla ängel! :)
Jag håller verkligen tummarna för att ni ska kunna fixa badrummet snart!!!!


Oj vad mycket det kostar, speciellt när man inte har dom pengarna just då. Men som tur är så får man ju ett fri kort till slut och det kan ju du utnyttja ett år då :) Passar ju perfekt efter förlossningen ;) Men hoppas det löser sig med det med!


Vilken söt body och den passar verkligen både tjej och kille! :)
Längtar tills du lägger ut en bild på dig, du är så himla vacker med din lilla kula! :)

Love you! Puss och kram

Anonym sa...

ja den var fin...jo det passar till båda könen och det är lite svårt att hitta kläder när man inte vet könet och så är det spännande att inte veta :)

Jessica, Johan & Tilde sa...

Va söt body! Passar både tjej och kille som du säger =)

Och va fin eran nymålade bänk va. Va härligt med hus och trädgård! =)

Hoppas allt är jättebra med er!
Och att vi kanske ses snart igen för en fika eller promenix? =)

Kramar!