söndag 1 februari 2009

Vacker väder=)...

Hejsan!

Vilket vacker dag det är idag. Slog upp ögonen och hade nästan solen i ansiktet. Fick nästan vårkänslor direkt=)
Längtar så till våren! Så idag blir det nog inte att bara hålla sig inne utan måste ut och göra något.
Vi har inte bestämt något än men ifall någon har en bra ide så hör gärna av er då??=) Ska ringa mormor och Erika och kolla vad dom gör idag! Kan ju inte bara sitta hemma i alla fall!

Jobbade ju 3 timmar igår. Kändes som ingeting. Det är så lugnt på den avdelningen nu så jag gjorde inte mycket. Men det är skönt för jag ska jobba där nästa helg, lördag och söndag så då fick jag lite mer info om hut dom arbetar där nu. Hade ju ett vikariat därför1,5 år sen men det har kommit nya boende och andra rutiner så då är det inte så lätt att veta allt.

Igår kväll satt älsklingen och jag och tittade på Edward Scissorhands. gillar den filmen egentligen men den är ju lite sorglig med och jag är ju så blödig! Hehe.. Vi åt varma mackor och bara mös i soffan=)

Nu ska ge kissarna mat innan dom skriker ihjäl mig! hehe=)
Ha en toppen dag=)..Kramar

Inga kommentarer: