söndag 15 februari 2009

Söndag...

Hallå=)

Har inte skrivit på ett tag men nu är jag tillbaka=)
Vi har haft mammas hund Benji hos oss i veckan=)...Är så underbart att få ha honom hos sig=)..Han är så tillgiven och mysig. Vi har varit ute i skogen och träffat en arbetskamrat och hennes hund och oj vad dom lekte och lekte=) Sen i fredags hämtade vi Felicia hos hennes pappa och då följde hon med oss hem och sov till lördag, mysigt värre=)
På lördagen var det ju alla hjärtans dag och Felicia och jag smög upp och ordnade en fin frukost åt älsklingen. Jag gav honom ett kort där det stod mycket fint i=) Sen fick han ett litet hjärta som det stod jag älskar dig på och en godis grej=) Vi brukar inte göra så mycket på sånna högtider men bara visa lite extra hur mycket han egentligen betyder för mig=)
Sen efter frukosten åkte vi hem till mammsen där vi blev bjudna på köttfärslimpa jag bad om det för jag vet att Patrik älskar det=) Kändes tungt att lämna Benji nu när vi har haft honom så länge men han får snart komma tillbaka=)

Sen på kvällen var vi bjudna hem till Nella för att fira hennes födelsedag. Vi blev bjudna på en jätte god kycklinggryta med ris=) Sen till efterrätt fick vi något som jag definitivt kommer att baka ihop snart=)..Kexchoklad kaka typ=)..Till den fick vi vaniljglass och physalis=)..MUMS=)=)..Sen efter det Blev det lite snacks=)..Vi tittade på melodifestivalen och bara mös och prata om allt mellan himmel och jord=) Tycker det var en jätte roligt och trevlig kväll=)..Sen var ju Philip så charmig med=) Skrattade så jag grät i slutet av kvällen=)..Blev nog lite väl trött tillslut!! Haha..

Idag städade vi snabbt hemma på morgonen och Patriks pappa kom och fikade en stund, han har varit utomlands i Egypten i 2 veckor med all inklusive! Fatta att man blev aviss av allt man fick höra=)

Sen åkte vi in till stan och gick upp till Erika och clas, Vi har bakdag idag=)
Vi har bakat kardemummaskorpor som blev ljuvliga, choclat chip cokies, nu håller vi på med äppel och kanel muffins med crunch=) Sen sist gör vi små kakor=) Är helt slut har bakat hela dagen och vi är långt från färdiga men så roligt att testa massor av nya recept. Fick ju Leila Lindholms bakbok i julklapp av Erika så det är därifrån vi hämtar alla recept=)

Ikväll sen blir det lugnt. Har inget jobb in planerat i vecka så jag hoppas verkligen att det dyker upp något!!!

Livet är underbart just nu=)=)..Hihi...


Inga kommentarer: