lördag 21 februari 2009

Lördag=)

Hejsan!

Då var lördagen här och jag är ledig=)..Mammsen är här över helgen med Benji=). Så mysigt att ha henne här lite längre=) Idag kommer Erika, clas och mormor hit med vi ska göra potatisgratäng med kycklingfile=)=)..Mums magen kurrar redan=) Sen stannar Erika och Clas till kvällen för vi ska titta på melodifestivalen och mysa!

Igår var vi hemma hos Madde och hade lite tjejkväll=)..Vi gjorde goda scones med 3 olika sorters marmelad! Var kanon gott sen blev det lite snacks och godis också=)..Pratade om allt möjligt och bara tog det lugnt. Madde har det så otroligt fint hemma! Sån otrolig mysig stämning, så mycket fina och vackra saker överallt! Önskar att vi hade det så fint! Var så otroligt trött för jag mådde så illa på morgonen igår så jag tog en postafen som man kan ta för illamående men blev så trött och dåsig, sen stor städade jag hela huset själv så det var inte konstigt att jag var trött på kvällen!

Känns så roligt att kunna skriva om min lilla skatt i magen äntligen men nu vet jag kanppt vad jag ska skriva för det! Har ju hur mycket som helst som jag vill skriva om egentligen, det vet jag ju men det kommer med tiden=)
Älskar den bilden till höger=). Är så vacker!
Vi har inte köpt något till bebisen än och vet inte riktigt när man ska sätta igång med det, men vi har ju gott om tid=). Vi vet i alla fall att mamma har en säng=) Vi har bestämt oss för att vi ska köpa något litet symboliskt som kanske några små strumpor eller en body bara för att få köpa sig något för det kliar i fingrarna och man längtar tills man sätter igång på riktigt!
Den 23 Mars ska vi göra det stora ultraljudet och då är jag i v. 19=). Längtar tills dess.
Nu ska vi börja skala potatis! Ha en toppen helg=)=)

1 kommentar:

Madde sa...

Tack kära du! :)
Kvällen var kanon mysig och jag förstår att du var trött!
Tack för dina fina ord, ni har det också super mysigt min fina ängel! :)

Det är så roligt att fixa pch pynta, jag älskar saker som betyder något för mig så det är lätt att det kryper fram här och där hihi. Och vissa vill ha det mer stilrent, fast jag tycker man kan ha stilrent även fast man har massor av saker :) hihi.

Ser jag något liknande med änglarna på min vägg som du tyckte om så ska jag köpa dom till dig ,det lovar jag! :)

Oj, ja tro det eller ej men vi har inte köpt något mer än vagnen till bebis. Men nu när vi ska till ullared kommer det bli en massa fina saker och kläder till lilla änglen! :) Det jag vill ha sagt är att man känner själv när man vill köpa något till bebisen. Det finns inga regler på när man ska börja köpa. Vissa tycker det är onödigt att köpa tidigt eftersom man inte säkert vet om det kan hända något. Men man kan ju för skjutsingen inte börja köpa kläder när bebisen är född! :)

Puss på dig hjärtat! Längtar till Fredag! :)