torsdag 19 februari 2009

Nu kommer smällen=)=)

JAG ÄR GRAVID=)=)=)

Har en bulle i ugnen helt enkelt=)=)

Hihi allt känns så fantastiskt. Tänk att vi äntligen lyckades och att vi bara ligger 4,5 vecka efter Madde och Jocke=)
Tänk att den 20 Augusti ska våran lilla skatt komma till oss. Tänk att vi nu ska få det där lilla miraklet som gör oss till en familj, det som hela livet går ut på. Enligt mig=)

Imorgon går jag in i v.15=) Har varit så jobbigt att inte säga nått men ville vänta och prata med chefen först=)=)

Här till höger är våran lilla skatt i v.13=)

Känns så otroligt och fantastiskt allt och vi kan knappt vänta tills jag snart förhoppningsvis kommer få känna sparkarna=)=)

Syns inget på mig än och jag känner knappt inget på magen heller. Är ju lite mullig om man säger så även att jag hatar just ordet mullig, men så är läget i alla fall=)

Historien följer nedan om hela händelsen=)

8 kommentarer:

Erika Hopstadius sa...

Nämen är du gravid utan att säga något till syster din!! :) hehe nä men va roligt att du känner att du kan prata om det helt öppet och inte hålla denna stora hemlighet inom dig! Kommer ju gå kanon detta:)tänk att jag ska bli moster och den bästa också såklart!! Många kramar!

Anonym sa...

Gud va roligt, grattis grattis till er !!!=)

Madde sa...

Äntligen säg gumman! :) Det finns inget skönare än att få skrika ut att man väntar barn! :D Wiiie så roligt! hihi.

Och vet du vad, mullig är det gulligaste ordet jag vet! Så det sååå!!!! :)

Hoppas du kommer känna sparkar snart, jag kände första sparkarna eller buffarna i vecka 16 eller 17 :D

Syns ikväll gumman! DÅ ska vi tjejer smaska i oss en masssa scones och planera resa kanske :) Wiie!

GRATTIS till att ni går in i vecka 15 idag! Snart halvvägs gumman, snaaart :D

Jessica Aleborg: sa...

Ååååh men grattis grattis! Så roligt för er, och med en till liten bebis i er kompiskrets! Så roligt att du och Magdalena ligger så pass nära varandra i graviditeten :) Mysigt, då är det ni som kommer gå där med era barnvagnar och små skatter :)
Stort garttis som sagt! Hoppas allt går som det ska, me det tror jag =) Heja heja!
Lycka till! =)

Anonym sa...

Skönt för dig hjärtat att äntligen kunna skriva öppet om er graviditet.. =).. Är så glad för din skull.. Ses ikväll, ringer dig sen.. puss puss

Anonym sa...

Oj fick en chock nu!Värsta glad för eran skull ju =) Grattis grattis grattis =) Kramar

Anonym sa...

så roligt att du kan berätta det nu, så roligt att få hänga med i graviditeten! philip blir glad av att få en ny polare:P puss

Anonym sa...

naaaw :) grattis hoppas du fick mitt sms.. pusskram