lördag 31 januari 2009

Lördag=)

Hejsan hoppsan=)


Nu var det lördag och jag gick upp vid 8.30 sen dess har jag inte gjort något mer än suttit framför tv och ätit frukost. Gud vad slö man blir när man inte kommer igång direkt. ska försöka dra med älsklingen ut på en promenad måste ju få lite luft!

Igår hade vi en jätte trevlig och rolig kväll här hemma=)..Alla 6 paren kunde komma plus lille Philip=). Alla 3 pajerna var jätte goda, salladen som Lisa och Tony hade gjort var super god och sist men verkligen inte minst Nellas efterrätt=)..Var så otroligt god, det var som en kladdkakemuffins med riktig choklad i sen till hade man kolasås, hallon och grädde! Helt otroligt gott och enkelt=) Dom stannade alla till halv tolv=). Så vi spelade spel som var roligt, hehe. Lika par leka bäst heter det! Tänk vad man tror saker om varandra egentligen=) Hoppas vi snart kan träffas alla igen!!

Idag ska vi äta tacos till middag=)..Det var faktiskt flera veckor sen nu och vi brukar äta det ofta så idag ser jag verkligen fram emot att få äta det=). Sen ska jag jobba 3 timmar mellan 17.00-20.00. Inte så länge så jag gnäller inte precis=)

Hoppas ni får en bra dag! Kramar

Inga kommentarer: