tisdag 24 februari 2009

Tisdag..

Hej hej..

Fy bubblans! Jag har åkt på någon virus grej,ont i halsen, ont i kroppen, huvudvärk, snoret rinner, men ingen feber än vad det verkar som. Men det känns som om jag hade det.
Brukar få det några gånger om året det är nästan som att det inte vill bryta ut helt. Bättre det blir för jävligt i några dagar och sen att det är över än att det ska hålla på i flera veckor kanske. Så natten har inte varit ljuvlig!

I helgen var ju mammasen här=). Vi fick oss en överraskning, Sofie kom också och sov till söndagen hon har varit på Gotland i 2 veckor=) Så det var jätte roligt att se henne. Så det blev, Jag, Patrik, Erika, Clas, Sofie, Mamma och Mormor till middagen i lördags=)..Vi åt potatisgratäng med kyckling filé, som blev kanon gott=)
Mormor åkte hem en stund senare men vi andra laddade upp med massa gott till melodifestivalen=).

I söndags åt vi ännu en jätte god middag med hasselbacks potatis med en fläskfile gratäng som jag aldrig har gjort själv utan bara har blivit bjuden på, kanon gott=)=) Inte världens nyttigaste mat denna helgen men ååå så gott det har varit=) Det har varit så roligt att ha mamma, Benji och Sofie här, känns som när jag bodde hemma fast bättre=) Vi har haft en super mysig helg=)

Igår var vi på möte på en annan bank än våran. Vi tog beslutet att vi nu ska byta bank helt och hållet! Det beror på att vi tjänar på precis allt om vi byter till den andra banken, Lägre försäkring, bättre räntor, gratis bankkort och bättre villkor. Så det ska snart sättas igång.
Vi ska även få hjälp med att reda ut ett lån så vi får bättre strukturerad ekonomi=)
Känns så skönt att allt gick så bra=)

Kände efter bank besöket att jag inte mådde bra, ringde till vikarieförmedlingen och förklarade att dom fick gärna kolla om det fanns någon annan som kunde jobba mitt kvällspass för jag mådde inte bra, men samtidigt sa jag att ifall dom inte får in någon så jobbar jag. Jag fick jobba men det gick ganska bra för det hände så mycket hela tiden så jag han inte ens tänka på mig själv. Men idag fick jag verkligen känna på det!

Skulle jobbat idag men det hade jag inte fixat ska bara ligga hemma och kurera mig idag!

Har nu i två nätter i rad drömt om bebisar=) Dom första drömmarna faktiskt! Så roligt när man vaknar för dom hade abolut inget sammanang eller något som var som det skulle=)..Haha.
Längtar så jätte mycket tills jag får känna lite sparkar! Hihi undrar när dom har tänkt att dyka upp=)=)

Hoppas ni mår bra och får en toppen dag=)

1 kommentar:

Madde sa...

Skickar min älskling en stor krya på dig puss och kram! Love you sååååååå mycket! :)