fredag 6 februari 2009

Fredag...

Hallojsan!
Idag är det fredag och för många är det snart ledig helg som gäller. Men inte för mig jag jobbar lördag sen ända fram till torsdag nu. Bra med timmarna ju men samtidigt så är det ju 6 dar i rad. Men ska inte gnälla=) Tur att det finns jobb till mig ju!!

Igår mot alla odds fixade Sofie sitt körtkort!! Hon vaknade i onsdags och kände sig dålig men gick till skolan ändå. Sen framåt eftermiddagen började hon spy stackarn. Så hon mådde jätte dåligt och var jätte ledsen för hon skulle ju köra upp igår. Men när hon vaknade hade hon klarat sig från kräks under natten och gick för att köra upp. Självklart klarade hon det!! Är så stolt och glad för hennes skull. För hon har verkligen kämpat mycket nu både skola och körkort. Nu ska hon åka till Gotland i 2 veckor och praktisera! Hon är verkligen ingen rädd och orolig person hon bara bestämmer sig för saker sen gör hon dom=)..Grattis åter igen systra min=)=)
Igår var vi hos mormor för att smaka på hennes ljuvliga nybakta bullar med choklad i=)
Dom var så goda så jag åt 4 stycken tror jag!!!..Herregud får inte äta så mycket men vadå vad gör man när man har en mormor som göder en!!=)=)..Hihi.. Annars tog jag det bara lugnt.
Gjorde fläskfile gryta tillälsklingen för jag vet ju atthan älskar det=)
Pratade även med Johanna och Madde=)=)..Meddom verkade allt bra. förutom att Johanna sa att det går magsjuka på hennes dagis! Så jag hoppas verkligen att hon inte blir smittade. Men det sprider ju sig så fort det där! Vi pratade om att träffas tjejerna lite idag för killarna skulle visst kanske spela kort. Erika är ju i Kalmar så hon är ju inte med men Nella, Madde, Johanna och jag blir det i så fall=) Hoppas hoppas!!!..
Madde skickade ju ut en liten utmaning där man skulle ta ett kort ur den sjätte mappen, kort nummer 6 i den och lägga upp den och förklara kortet! så då gjorde jag det=)
Kortet blev på älsklingen=). När vi är på fest hos Erika och Clas för ca 1 år sen=)

Mitt liv är just nu väldigt bra. Jag har jobb, väldigt fina vänner, vi klarar ekonomin, jag har mycket kärlek i mitt liv, Patrik som är mitt allt, mina underbara kissar, min familj som alltid finns där för mig och ett hem som jag tycker väldigt mycket om=) Så skönt att veta att man är omringad av massor av folk som jag kan ge och få mycket kärlek ifrån=)
Idag blir det kyckling och rotsaksgratäng till middag=)=)..mums mums=)
Ha nu en toppen helg=)..Kramar

1 kommentar:

Anonym sa...

JAG ÄLSKAR DIG!