tisdag 3 februari 2009

Tisdag..

Hej!=)

Hoppas allt är bra med er idag!
Här är det bara fin fint! Har sovit bra även att jag typ inte gjorde ett skit igår. Jag satt bara framför datorn och tvn. Visst gjorde lite mat och plockade lite men annars bara slöade jag faktiskt.

Jag fick en överraskning igår, min chef på parkgården ringde. Det är ett vikariat på Nedre som ska börja i mitten på mars, om nu hon som ska vara ledig får beviljad havandeskapspenning. Men det brukar gå igenom. Det blir på 50% i så fall, den har legat på 78% tror jag men dom sänker allt nu för att spara in. Men det var som chefen sa att du får ju ihop dina timmar brevid dom 5o% sen. Jag har ju en del ställen jag jobbar på. Så skönt bara att veta att det blir ett vikariat! Men som hon sa tyvärr kunde hon bara ge mig 1 månad i taget. Men förhoppningsvis blir det ett tag=) Så skönt att veta att det blir lite jobb framöver i alla fall. Sen får jag ju ihop lasdagarna mycket snabbare när jag går på vik! Hon sa även att ifall jag fick något erbjudande före detta så skulle jag självklart tacka ja. Men vet inte om hon vet att det kommer några framöver eller varför hon nu sa så. Men jag har ju kontakt med en chef till i kommunen.

Idag ska jag gå brevid på mellersta 16-21 och i morgon 7-13. Det ska bli spännande och se hur dom har det=) Men alltid lite pirrigt när man ska vara på ett nyttställe men det brukar lösa sig det med=) Har ju träffat dom innan när man springer på varandra.

Saknar mina girls väldigt mycket nu! Hoppas vi snart kan träffas. Vill ha en tjejkväll eller nått snart=)..Så roligt att bara sitta och snacka massa skit=) Tänker på er massa!

Nu ska jag äta frukost=)..Ha en toppen dag!
Kramar

2 kommentarer:

Madde sa...

Vad roligt för dig gumman! :) Jag sa ju att allt löser sig alltid i slutändan, ibland går det snabbt ibland tar det längre tid =)

Saknar dig med snuttan!!!

Anonym sa...

vad roligt att du får felr jobb och att de ringer dig för det betyder ju att du gör bra ifrån dig när du jobbar. saknar dig med pusssss