måndag 2 februari 2009

Ledig...

God morgon sötnosar=)

Åter en ny dag, men tyvärr skiner inte solen. Men det är inte helt tokigt väder för det faktiskt.
Idag är jag ledig vad jag vet hittills. Kan ju dyka upp något ikväll. Vet man ju tyvärr aldrig som vikarie.

Vi hittade faktiskt på något igår=)
Vi hämtade upp mormor, Erika och Clas och åkte till Sandsjöbaden och åt=) Jag åt snitzel och den var kanon god=) Men Clas snitzel såg bättre ut för han hade tagit pommes och jag stekt potatis. Efter det åkte vi till mammsen och hälsade på=). Det var trevligt vi fikade och pratade massa skit=) Sofie och Felicia var ju hemma med=)
Så det blev en jätte bra dag faktiskt! Sen på kvällen satt vi bara hemma och slappade faktiskt.

Idag har jag inget på planerna Patrik är på utbildning med jobbet till 16.00 så jag sitter här själv. Hade gärna varit ute och gått men tycker det är så tråkigt själv. Så om någon vill, hör jätte gärna av er=) Till middag funderar jag på att göra fläsk med löksås. Kanske inte låter så gott men det är faktiskt väldigt gott=) Får väl försöka pyssla med något här hemma med, får se vad jag känner för=)

Ha en toppen dag! kramar

Inga kommentarer: