tisdag 2 september 2008

Heja heja=)=)

Hej!

Idag är det tisdag och jag har varit upp sen kl 05.20.
Tidigt men det får ju gå när man måste jobba!!
Men var ganska pigg på morgonen för vi har lagt oss väldigt tidigt nu 2 kvällar i rad, det är så skönt när man känner sig utvilad!
Men jag tycker bäst om att jobba kvällar så jag får sova tills jag vaknar och slipper stressa på morgonen!
Efter jobbet åkte jag hem direkt och väntade på älsklingen så åt vi det sista av min goda och påhittade kycklingpaj=)
Sen satt vi bara och slappade ett tag!
Efter det fick jag rycket och gav mig ut på en rask promenad med intervall med joggning!.
Orkar inte jogga så länge än men kör man intervall så går det ganska bra.
Men det blir så jobbigt och tungt för kroppen när man väger så mycket, men jag kämpar på. Längtar verkligen tills jag kan börja jogga ordentligt, skulle vara en sån frihet! Blev nog ca 6-7 km i alla fall=)

Efter allt slit kommer jag hem och hela huset är upp och ner vänt så det blev att plocka i ordning överallt men nu är jag äntligen klar!
Ska gå och koka mig ägg till mitt knäckebörd nu=)=)

Hoppas eran dag har varit bra!
Kramar

Inga kommentarer: