lördag 13 september 2008

Skogen!

Hej

Idag har Erika och jag varit ute i skogen och plockat svamp!=)
Det var jobbigt kan jag säga!
Vi letade bara efter kantareller eftersom det är den enda svampen jag kan, haha.
Vi hittade faktiskt en hel del=)=)
Så Erika tog hem till Clas och jag fick resten!
Så ikväll blir det kantarell macka=)=) Så underbart gott=)

Veckan har varit bra men jag jobbar mycket nu!
Försöker att bara tänka positivt och vara glad att jag får ihop extra pengar!
Men man känner i kroppen när man jobbar mycket, tränar och försöker räkna kalorier att man blir slut körd ibland. Men denna veckan har det gått bra.
Men nästa vecka jobbar jag alla dagar utan onsdag och 3 dagar är från morgon till kväll!
Så jag ska försöka att få tid ochvarva ner när jag kommer hem!
Igår kväll skulle Erika och jag bara sitta hemma för oss själva men fick rycket och följde med killarna till Jönköping för dom skulle till Tony.
Erika och jag bestämde oss för att gå på bio, vi tittade på Patrik 1,5.
En film om homosexuella killar som vill adoptera.
Det var faktiskt helt okej och vi skrattade en hel del=)
Efter bion åkte vi upp till Tony och killarna för att se på när dom hade playstation tunering! Kul kan man inte påstå men men!.

Ikväll ska vi bara ta det lugnt nu innan min långa arbetsdag imorgon som börjar vid 8:00 och håller på till 21:00.

Ska försöka skriva i veckan när jag har tid!
Ta hand om er! Kramar

Inga kommentarer: