torsdag 25 september 2008

Fest och shopping=)=)

Åååå vad jag längtar tills i morgon=)=)
Kommer bli en helt underbar och rolig dag=)
Först stiger jag upp på morgonen äntligen samtidigt som älsklingen=)
Sen åker vi mot Jönköping där vi ska shoppa loss riktigt ordentligt=)=)
Så de lär ju ta sin lilla tid=)=)
Efter det blir de hem för att fixa iordning sig för fest=)=)
Tjejerna ska träffas och bara ha skit kul!
Vi frågade lite andra tjejer med så vi får väl se vilka det blir men i alla fall jag Erika, Madde och Johanna=)=) Det var så länge sen jag kunde dricka!
Har ju bara jobbat på helgerna så nu blir det en omgång=)
Blir alltid så glad när man vet att det är fest på gång och man ska få göra sig fin och skratta hela kvällen/natten lång=)=)
Har saknat tjejerna så mycket och vi har alltid så roligt när vi träffas och festar loss, man kan snacka om massa saker allt från himmel och jord=)..Thiihhii...=)



Så nu ska jag snart lägga mig så det blir fredag snart!!!=)=)
Jippi=) Är så partysugen så jag blir helt tokig=)=)

1 kommentar:

Anonym sa...

Party party!! WIIE! :) Så skoj ska vi ha det! Jisses!! ;D Älskar dig sååå! Om några timmar syns vi! :D Hoppas dui hittar massa fint på din shopping idag! Men det gör du ju alltid! :D