måndag 29 september 2008

Helgen är över....

Hallå=)

Nu är helgen över och det har varit en väldigt rolig helg=)
I fredags shoppade vi loss i Jönköping jag köpte, skor, jacka, tröja, linne, topp, smink, nagellack och en bh=) Allt var väldigt behövligt! Så det känns skönt, men hade behövt mycket mer kläder men väntar med att handla allt för mycket för man vill ju fortsätta ha motivationen att gå ner i vikt!
Angående vikten så fick jag ju min röda vecka förra veckan så då stiger vikten direkt så jag nådde inte mitt delmål men jag hoppas att jag har nått delmålet när denna veckan är slut!
På fredags kvällen gjorde jag mig i ordning och åkte in till Erika där väntade Johanna och Erika på mig och madde=)
Vi började kvällen med en jätte god kycklingpaj med sallad och bröd och vitt vin som är jätte gott=) Efter det började vi komma igång och vi pratade om allt från himmel till jord..thihi..
Vi drack en hel del tror jag för alla kände sig runda under fötterna=)
Efter en stund bestämde vi oss för att gå ner till Hotellet där vi trodde att det skulle vara mycket folk med vi hade fel, tyvärr bara 1 dans golv öppet och fullt vid baren.
Men det var trevligt ändå vi träffade lite olika folk som vi kände=)=)
Sen efter så skulle vi gå hem och då snurrade det rejält kan jag säga men vad gör det om hundra år..hihi...Vaknade dagen efter med en huvudvärk som sprängde i skallen men det fick gå för jag var ju tvungen att jobba på kvällen så jag bet ihop och det gick som tur va bra!
Men jag va litetafatt tappade saker hela tiden och var okoncentrerad, tycker inte om att jobba när jag är bakis! Men det gick bra denna gången!

Igår va vi i Jönköping där vi mötte upp vännerna för att äta det var gott och mysigt=) Efter så splittrades vi och gick åt varsitt håll.
Älsklingen och jag var inne på Ikea länge för att titta på golv, säng, sängbord, tv bänk och hylla. Vi köpte inget med nu vet vi vad vi vill ha i alla fall=)
Sen åkte vi till media market och köpte en ny sladdlös telefon för våran gamla är hel lustig! Så detvar bra! Sen bestämde vi oss för att köpa en ny kamera för jag blev så aviss på maddes som är så mycket bättre än våran, vi köpte inte en likadan men en annan som verkar bra=)
Så nu får jag börja ta lite foton igen!=)=)

Idag jobbar jag kväll och i morgon dagen sen blir det ledigt 2 dagar sen jobbar jag en sån där skit jobbig helg! Men nästa vecka jobbar jag hittills bara 2 dagar!

Hoppas ni får en bra vecka!!!.Ta hand om er. Kramar

Ps:
Här kommer lite bilder från Fredagen=)


1 kommentar:

Anonym sa...

Du kommer nå ditt delmål och ditt allraste mål med din vikt, för du är en kämpe! Du har en tro på att det går och då går det alltid! Nästa sommar har du förlorat en massa kilon som just du kämpat med och tagit dig igenom med din tillit på dig själv! Du visar många människor hur man ska gå ner i vikt, du gör det hälsosamt och många skulle ha dig som en förebild! Du är en utav mina främsta förebilder på många sätt och vis! :)

Älskar dig, sköt om dig prinsessan!