fredag 19 september 2008

Helg!

Hejsan!

Ååå vad jag hade önskat att jag kunde säga att jag skulle vara ledig och ha en underbar helg men så är det tyvärr inte! utan jag ska jobba fredag, lördag och söndag i ca 30 timmar! Phuu..
Men det ger ju helg OB när man jobbar helg så det känns gott=)

Ikväll en snabbis efter jobbet ska jag upp till Erika och Clas för där väntar vännerna på efterrätt och firandet av Clas=) Så jag åker upp äter efterrätt och åker hem och sussar!
Önskar jag kunde vara med hela kvällen men så är det ju när man jobbar!

Nu väntar jag på att älsklingen ska komma så han kan köra mig till jobbet!

Men nästa vecka blir det betydligt lugnare.
Hoppas på något extra pass men ska förhoppningsvis kunna träna en hel del nästa vecka!

Hoppas ni får en underbar helg!
Kramar

Inga kommentarer: