onsdag 17 september 2008

Uska....

Tjosan!

Jag lever och mår bra än så länge! Haha.
Ne men jag jobbar mycket nu!
Men det är det som är positivt med att vara undersköterska är att nästan alltid finns jobb i både vikariat och timmar!
Så denna veckan från söndag till söndag jobbar jag nästan 60 timmar!.
Helt sjukt, men ger goa pengar!
Nästa vecka jobbar jag bara 3 korta turer så jag försöker vänta och se ifall det kommer upp något extra pass!..Ger ju så bra när man jobbar extra och man har en anställning för då får man något som heter fyllnad det ger ungefär 32 kr extra i timmen.

Har inte hunnit göra mycket mer sen i lördags när jag skrev sist för jag har som sagt jobbat!
Men försöker röra på mig men orkar inte lika mycket som när jag är ledig men jag kommer definitivt upp i alla mina steg!

Något som är jobbigt just nu är att jag saknar vännerna så mycket!
Känns som man aldrig kan träffas ju!
Vill ha fest och bara skratta i flera dagar skulle behöva det för att ladda batterierna lite!
Men jag vet att det kommer fester framöver=)
Pratade i alla fall med madde gumman i måndags, hon är jätte duktig, hon hade jobbat massor hon med. Mår så bra bara av att få prata lite med dom!
Pratade även en snabbis med Johanna igår men det blev inte länge dom verkar också ha massor att göra!

Idag ska jag göra hel grillad kyckling, klyftpotatis och tzatsiki=) MUMS!!

Idag är det min enda lediga dag denna veckan! Ska ut och gå om en stund tänkte jag!

Ha en bra dag!!!
Kramar

1 kommentar:

Anonym sa...

Du betyder allt för mig min ängel! :) Vi tjejer behöver träffas någon gång själva och festa till det! :) Det behövs verkligen!!! :) Saknar dig otroligt mycket och längtar tills i morgon! :)