tisdag 9 september 2008

Ett jävla tjat!

Hej

Kände bara så just nu!

Har jobbat förmiddagen och skulle träna nu på eftermiddagen men då hade gymmet stängt idag!
Så nu ska jag ut och gå om en stund!.
Tycker det är skit tråkigt att gå vissa dagar och andra dagar jätte skönt!
Idag är jag negativ till allt, kan bero på att jag inte håller mitt blodsocker i schack!
Är nog bra att jag är själv när jag blir sån här för jag blir så sur och irriterad!.
Vill inte vara sån!
Ska göra mig en smoothie nu så jag kommer igång.
Blir helt förslöad av att bara sitta hemma själv!
Så tråkigt när Patrik jobbar kväll.
Men måste försöka tänka positivt för det kan vara skönt att vara lite själv med!
Imorgon är jag ledig, skönt.
Pratade med Madde gumman innan och hon, Nella och Philip ska gå på Eksjö marknad i morgon så jag tänkte kanske följa med=)
Så slipper jag sitta själv hela dagen!

Har sökt till en ny gruppbostad som ska startas upp dom sökte 3 till natten och 4 till dagen.
Tror inte jag har någon chans men söka går ju alltid=)

Tog ett extra pass på söndag 8-21 så det ger goa pengar=)
Försöker jobba så mycket jag kan få ihop nu så vi får lite klirr i kassan!

Nu ska det mixas i köket!! Mango, jordgubbar, banan och vanilj yoghurt!=)

Ta hand om er!
Kramar från surpuppan!!!

Inga kommentarer: