måndag 1 september 2008

Jobb, stadsfest, kräftskiva och åter jobb!!!

Hallå=)

Läget med er?
Här är det bra, men är trött efter jobbet och motionen, men det känns alltid bra efteråt=)

I helgen har det hänt grejer.
Jobbade ju i fredags till hal nio, sen hörde man om Eksjös stadsfest och Malin, Tony, Emma Blixt med kille och Oskar satt här och för festade.
Så när jag kom hem fick jag rycket och drack några cider och åkte in!
Väl framme vardet fullt med folk, men när vi skulle betala 230 kr blev Erika och jag snåla så vi gick på en promenad istället. Senare mötte vi upp madde gumman och på vägen tillbaka hittade vi ett annat sätt att ta oss in;)..
Så den kvällen var rolig men jag var väldigt trött!

På lördagen åkte jag in till stan och träffade Erika och Sofie, shoppade lite och Sofie klippte sig=)
Mot eftermiddagen gjorde jag min kycklingpaj och gjorde mig fin för den stundande kräftskivan/födelsedagsfesten/inflyttningsfesten=)
Madde och Jocke har fått det jätte fint! Vilket fint, mysigt och rymligt hus dom har!
Där kommer dom ha det bra=) Aviss på det otroligt vackra köket!!!
Vi åt kräftor, pajer, sallad och börd=)..Kanon gott va allt=)
Sen drack jag ett glas vin och pratade en stund, men både Patrik och jag skulle upp och jobba tidigt så vi åkte hem tidigt.
Synd att vi inte hann träffa lille Philip bara!.
Hoppas vi får träffas snart! Din mamma tog massa bilder som jag vill ha=)

I söndags jobbade jag till halv 4, efter det skulle Erika och jag träna med vi gick en runda istället var helt slut efter jobbet. sen på kvällen bara satt vi hemma och myste=)

Idag har jag jobbat och ska göra det fram till fredag! Sen blir jag ledig i helgen om jag inte jobbar extra, men borde vara lite ledig med ju!

Ikväll har älsklingen och jag varit ute en sväng och övningskört på grusvägar!. Fick möte för första gången av 2 bilar, en cyklist och en häst!
Snacka om att man blir skakis när man möts i svängarna men det gick bra=)

Sen gick vi en sväng, så stegräknare står på mer än godkänt idag med=)

Nu ska jag äta lite kvällsmat sen blir det läggdags!

Kramar

Inga kommentarer: